Akademia Ruchu Fitness Klub

brak zainstalowanej wtyczki flash

Pobierz Adobe Flash player

Plan Zajęć

 

UWAGA - NOWE ZAJĘCIA 

1. Trening siłowy - Studio "Piękna Sylwetka" Brzezie Karkonoskie 11c : piątek godz. 8:00 (gr.1) godz. 9:00 (gr. 2) oraz środa godz. 8:45.

Na powyższe zaję obowiazują zapisy

 

miejsce zajęć

poniedziełek

wtorek 

środa 

czwartek 

piątek 

KARPACZ ul. Konstytucji 3 Maja 48 
Hala przy Szkole Podstawowej

Body Shape

20:00 

      

 

Power Fitness

    20:00  

 

       

 

KOWARY ul. Staszica 16
SZkoła Podstawowa nr 1

 

 

    Gimnastyka 50 + 

18:30

--------------------------------------

Body Shape

19:10 

 

                                                                  

Power Fitness

18:30 

----------------------------------

Pilates/zdrowy kręgosłup

19:30 

 

 

 

 BODY SHAPE - to zajęcia kształtujące sylwetkę i spalające tkankę tłuszczową. Wysiłek tlenowy połaczony z ćwiczeniami oporowymi z niewielkim obciążeniem. Trening idealny dla osób z nadwagą, nadciśnieniem, cukrzycą. Tutaj ćwiczymy również całe ciało (ramiona,tułów, nogi pośladki, brzuch) używając opasek z obciążeniem, Ciężarki pozwalają zwiększyć skuteczność ćwiczeń, lepiej ukształtować mięśnie bez ich nadmiernego rozbudowania i bez obciążania stawów. 

POWER FIT  - zajęcia ogólnorozwojowe  poprawiające ogólną sprawność ciała - czyli:  siłę, szybkość, zwinność wydolność krążeniowo - oddechową . Są to zajęcia bardzo urozmaicone (trening obwodowy, interwały -  Tabata, złożone ćwiczenia funkcjonalne,ćwiczenia w parach itp) Dynamiczny, energetyczny a zarazem prosty trening - zwiekszający metabolizm organizmu - ( tym samym ułatwiający spalanie kalorii) oraz przywracajacy równowagę mięśniowo-powięziową. 

 ZDROWY  KRĘGOSŁUP/PILATES - jak sama nazwa mówi celem jest poprawa funkcjonowania kręgosłupa, wyzbycie się dyskomfortu , napięć mięśniowych i bólu pleców, nauka prawidłowych nawyków, poprawa postawy ciała, wzmocnienie/ uelastycznienie wszystkich partii mięśni wpływających na kręgosłup. Ćwiczenia równoważne i stabilizacyjne ( trening core) oraz  ćwiczenia zaczerpnięte z metody  Pilates i Jogi.  Zajęcia dla osób starszych jak i młodych oraz osób uprawiajacych rózne dyscypliny sportowe(np. biegaczy czy tancerzy) jako trening uzupełniajacy,

Każda sesja treningowa Body Shape i Power Fit zakończona jest 25-20 minutowym stretchingiem. Na wszystkich zajęciach wykorzystujemy sprzęt fitness: piłki, elestyczne taśmy, tubingi, sztangi, stepy, ciężarki  z obciążeniem, taśmy TRX a także rolery do rozluźniania mięśniowo - powięziowego.